Tuesday 31 January 2012

Ape??

hai stalker2 sume..Assalammualaikum..humm..dlu x de blog, heboh nk buat, bila dh ad, mls plk nk membebel kt blog ni..tengah duduk berangan sorang-2 tiba2 datang plak idea nk coret kt blog ni. huh!! nk thu ap yg aku nk cite? act bila dh mula persekolahan, mcm2 la aktiviti yg dijalankn..x perlulah aku nk sebot satu-2 kan..hum bnda yg pling aku x suka bila time skolah iaitu................................................................................................................................................Kawad!! arhh tidak...aku x suke..tp tpkse jgk mngenangkan kawan2 yg same bkhidmat sejak tahun2 yg lalu.. x kan aku nk lepas diri mcm tu jeh kan..nti ap plk deaorg ckp..kesian la kt deaorg yg penat2 n bjemur tgah panas..so aku pn kne jgk la mcm 2..tp ap yg x best kawad ni, bile kene denda, berjemor tgh2 panas,kne marah2 lg...tensyen taw.haha..if salh ikot arahn dh kene denda..aish...yg pling mmbuatkn aq risau,muka jd hitam..yela mne x nye, hri2 dok mngadap matahri..den dh la x bpe putih, ble bjemor haih itam la..nk memutihknnye mkn mse plk 2... tp wlau ap pn, sume pgorbanan 2 akn mndpt kpuasan bila mndapt kmenangan pd ptandingan,,,nk2 lg bila dinobatkan juara! hehe.. so lpas ni aq tpkse lah berkawad tiap-2 ptang sbgai psediaan untuk fight nt..so pde geng-2 kawad aku..igt x? ap yg pnting? kerja........sama! hehe.. haha..ok arh bai. ha ni gmbr mse thun lepas!.
yg ni plk x de kne mgene dgn yg msih idop / tlah mninggal dunia.haha.t.kasih :)

No comments:

Post a Comment