Wednesday 25 January 2012

jom kenal2..

Assalammualaikum...hai sume...saya nk introo sikit.. heheh..my name
Siti Nur Safinas bt Abu Hassan Basri...whhoooo...how long my name right?
ni yg payah tok kadi nak akd nikah ni..haha..okey.stop.aku dah mngarut..hewww..
i'm 16 years old.. stil young. . stay kat Negeri Sembilan. .haaaaaaa..aku ank org nogori taw. .
huhu..sape2 yg rse nk be frenz dgn ank jati Negeri Sembilan ni, blh la follow..peace (Y)

anyway, aku bru je lg dgn blog ni, .x bpe pandai lg. .saja suka2..
aku simple je. .x de ap yg interesting pd diri aku ni..hanya hamba ALLAH yg
kerdil dan lemah sahaja. .kita semua manusia biasa..am i right?

hehe..if anything wrong about me, just talk to me okey,
i am ready to hear it! lastly! i love my life! my parents
my family,my friends and i love u all.. tata

No comments:

Post a Comment